Obec Jeseník nad Odrou

Registr oznámení


Registr oznámení podle zákona o střetu zájmů

Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích je veden na základě zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů.

Veřejní funkcionáři podávají oznámení poprvé za rok 2007. Termín pro podání oznámení je do 30. 6. 2008. Veřejní funkcionáři, kteří v průběhu roku ukončili výkon funkce, podávají oznámení do 30 dnů od ukončení výkonu funkce.

Oznámení podaná v písemné podobě jsou registru uveřejněna ve formátu PDF. Oznámení podaná v elektronické podobě jsou v registru uveřejněna ve formátu MS Word. Podpis na jednotlivých stránkách oznámení je v tomto případě nahrazen zaručeným elektronickým podpisem.

Poučení

Přestupku se dopustí ten, kdo

  • používá nebo dále zpracovává údaje vedené v registru k jinému účelu než ke zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře,
  • neoprávněně sdělí třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě.

Za přestupek lze uložit pokutu do výše 100 000 Kč.

Úřad

Rychlý kontakt

Obec Jeseník nad Odrou
Jeseník nad Odrou 256
742 33, Česká republika

Číslo účtu:

1760110389/0800

Telefon:

+420 558 846 933

Mobil:

+420 603 582 698

E-mail:

obec@jeseniknadodrou.cz

Jsme na Facebooku

Facebook

Předpověď počasí

dnes, úterý 19. 3. 2024
jasno 7 °C 0 °C
středa 20. 3. oblačno 11/1 °C
čtvrtek 21. 3. slabý déšť 13/5 °C
pátek 22. 3. zataženo 11/6 °C

Odkazy

Obce Mikroregionu Odersko